Egy-Cafe
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الف مبرووووووووووك للزمالك الكاس وانا اهلاوى على فكرة بس فرحان واللة مش للزمالك لا لحازم امام واللة

angel of love
محمد غباشى
6 مشترك

الف مبرووووووووووك للزمالك الكاس وانا اهلاوى على فكرة بس فرحان واللة مش للزمالك لا لحازم امام واللة Empty الف مبرووووووووووك للزمالك الكاس وانا اهلاوى على فكرة بس فرحان واللة مش للزمالك لا لحازم امام واللة

مُساهمة من طرف محمد غباشى الإثنين مايو 26, 2008 12:31 am

الف مبروك الفوز يا رجالة واخيرة فرحتو الزملكاوية بقا دول نسيو فرحة الفوز والبطولات واللة بس اوعو تعملو حاجة قدام الاهلى فى السوبر الف مبروك يا زملكاوية الكاس وعقبال باقى البطولات بس البطولات الا ميكونش فيها الاهلى خالص انا زعلان واللة على حازم قوى انة خلاص هيعتزر الكرة
محمد غباشى
محمد غباشى
مشرف الأغانى العربية
مشرف الأغانى العربية

اسمك الحقيقى : محمد على غباشى على موسى
العمل/الترفيه : الادارة
هوايتك : الغناة -والشعر وكرة القدم -واهلاووووى صميم جدا واحب كل الاهلاوية وانا ايضا رومانسى لدرجة فظيعا

الف مبرووووووووووك للزمالك الكاس وانا اهلاوى على فكرة بس فرحان واللة مش للزمالك لا لحازم امام واللة Empty رد: الف مبرووووووووووك للزمالك الكاس وانا اهلاوى على فكرة بس فرحان واللة مش للزمالك لا لحازم امام واللة

مُساهمة من طرف angel of love الأربعاء مايو 28, 2008 2:21 am

e7m e7m
ana gaya 22ol mabrok bas y3ny mshaktr we yala 3o2bal ammmmm el btola ely b3d kman arb3 snen:P:P

la wlahy bhzar alf mabrok llzmlkawya we rbna ys3dko kman we kman bas b3ed 3an tari2 el ahly:D:D:D
we aha ya m7md ana z3lana awy 3shan 7azm hyseb el kora:( bas yala bt7sal:D:D
angel of love
angel of love
مشرفة التعارف الجاد
مشرفة التعارف الجاد

اسمك الحقيقى : nourhane

الف مبرووووووووووك للزمالك الكاس وانا اهلاوى على فكرة بس فرحان واللة مش للزمالك لا لحازم امام واللة Empty رد: الف مبرووووووووووك للزمالك الكاس وانا اهلاوى على فكرة بس فرحان واللة مش للزمالك لا لحازم امام واللة

مُساهمة من طرف Taktka الأربعاء مايو 28, 2008 2:33 am

• انا اهلاوى بس

ألـــــــــــف مبــــــــــرووووووووووووووووووووووك

وتحياتى لكل لاعبين الزمالك وللنادى الزمالك
وتحياتى للزمالكوية Embarassed pale lol!
Taktka
Taktka
الإدارة العامة لمنتدى تكتكـة
الإدارة العامة لمنتدى تكتكـة

اسمك الحقيقى : Ahmad

مُساهمة من طرف Professer الأحد يونيو 15, 2008 11:42 am

انا بقا جاى علشان انا زمالكاوى طحن وبقول الف مليون مبرووووووووووووووووووك للزماكوى كلهم وعقبال السوبر باذن الله

Zamlek For Ever

الف مبرووووووووووك للزمالك الكاس وانا اهلاوى على فكرة بس فرحان واللة مش للزمالك لا لحازم امام واللة Zamale10

و اقول لحازم الف شكر على اللى عملتة للزمالك وانت في قلب كل مشجع كرة مش كل زمالكوى

الف مبرووووووووووك للزمالك الكاس وانا اهلاوى على فكرة بس فرحان واللة مش للزمالك لا لحازم امام واللة Icheet10

الف مبرووووووووووك للزمالك الكاس وانا اهلاوى على فكرة بس فرحان واللة مش للزمالك لا لحازم امام واللة Dj-log16
Professer
Professer
مشرف الأغانى العربية
مشرف الأغانى العربية

اسمك الحقيقى : Ahmed

مُساهمة من طرف الرفاعى الإثنين يوليو 21, 2008 12:06 am

هى ديه الروح الحلوه بتاعه الاهلويه وانا اهلاوى ومبروك للزمالك
الرفاعى
الرفاعى
مشرف الأدب والشعر
مشرف الأدب والشعر

اسمك الحقيقى : محمد الرفاعى
العمل/الترفيه : الشعر
هوايتك : مصرى

مُساهمة من طرف dr.dodo الإثنين يوليو 21, 2008 10:30 pm

انا زملكاوية طبعا من غير كلام
ألف مبروك لينا
أخييييييييييييييرا
dr.dodo
dr.dodo
مشرف الأدب والشعر
مشرف الأدب والشعر

اسمك الحقيقى : ميادة

مُساهمة من طرف الرفاعى الجمعة يوليو 25, 2008 11:34 pm

عندك حق اخيييييييييييييييرا اما الاهلويه بيقولو ولسه lol! ولسه lol! ولسه lol!
الرفاعى
الرفاعى
مشرف الأدب والشعر
مشرف الأدب والشعر

اسمك الحقيقى : محمد الرفاعى
العمل/الترفيه : الشعر
هوايتك : مصرى

- مواضيع مماثلة